25 Ocak 2017 Çarşamba

Doğum Çantası


Yeni doğum yapmış biri olarak bunu yazmasam olmazdı :)
Doğuma yaklaştıkça deli gibi araştırma içerisine girmiştim.
Orta halli bir bavul ve sırt çantasıyla hazırlanmıştım.

Peki en önemli olan seyler hangileri:

Battaniye en az 3-4 tane götürülmeli.
1 tane kalın diğerleri pamuklu, penye olabilir.

4-5 tane iç zıbın 2 gün yeterli oluyor.
malum bebek sürekli ya altına sızdırıyor yada kusuyor.

En az 3 adet hastane cıkışı ucu ucuna yetmişti bize

Islak mendil
Bebek bezi
Çorap
Ağız mendili
Mama vermek için biberon yada kaşık
yeterli oluyor.
Puset eve giderken lazım oluyor.

Kendiniz için
Gecelik
Ped
İç çamaşırlar.
Hastane cıkışında giyeceğiniz spor kıyafetler
Terlik
Spor ayakkabı
Toka

Makyaj malzemesini ruj allık rimel yapabilirsiniz.
Ben makyaj yapıcak fırsat bulamamıştım.

Süt sagma makinasını evde bırakmıştım ilk zamanlar süt zorlasakta az geliyor o yüzden hiç kasmayın kendinizi.

Pişik kremi vs yanımda götürmüştüm.

Alt açma götürdüm. Kendim için kullanmama gerek kalmadı sürekli çarşaf değişti.

Ayrıca kaşık bardak vs götürdüm. gerek varmıydı yoktu ordan da alınırmış.




1 yorum: